המדריך המלא לשיווק שותפים

שיווק שותפים הוא ללא ספק אחד המודלים החמים ביותר היום בכל מה שנוגע לשיווק וליצירת הכנסה נוספת באמצעות האינטרנט.

במקרים רבים תחום ה AFFILIATE MARKETING נתפס כתחום ליצירת כסף קל והרבה מאוד משווקים אינטרנטיים תפסו טרמפ על המודל השיווקי הזה ומפרסמים מצגי שווא והבטחות כוזבות עם כותרות מפציצות כמו ” בוא תרוויח 100,000 שקל בחצי שעה עבודה”, לרוב זה מגיע בשילוב של תמונה עם לפטופ מבית מלון באיים הקאריביים.
אז כן, אפשר להרוויח הרבה מאוד כסף בשיווק שותפים וקיימים אלפי אנשים בארץ ובעולם שמתפרנסים אך ורק משיווק שותפים ומגלגלים מחזורים מכובדים ביותר כל חודש אבל על מנת להצליח יש צורך להבין בכלל מה זה שיווק שותפים ואיך הופכים את זה לכסף.

אז קודם כל, צריך להבין ששיווק שותפים זה לא איזה משהו חדש שלא היה קיים בעבר וזה לא איזה כפתור קסם שמייצר כסף.
שיווק שותפים או באנגלית Affiliate Marketing הוא בעצם מודל לשיווק באינטרנט שמאפשר לייצר רווחים מעמלות בלי למכור שום דבר ובלי לדבר עם אף אחד.

בשורה התחתונה , שיווק שותפים הוא רק מודל שיווקי שבאמצעותו אפשר להרוויח כסף באינטרנט, אבל על מנת לממש את הפוטנציאל שטמון בשיטה הזאת יש צורך בהרבה מאוד ידע ובכלים אוטומטיים שחוסכים הרבה מאוד זמן וכסף.

במדריך שיווק שותפים הבא שהכנו עבורכם אנחנו הולכים לקחת אתכם יד ביד כל הדרך להצלחה צעד אחר צעד!

מה זה שיווק שותפים?

קודם כל לפני שאתם בכלל נכנסים לתחום של שיווק שותפים, ומנסים לייצר מזה הכנסה נוספת מהבית,  אתם צריכים להבין בדיוק מה זה שיווק שותפים ואיך המודל העסקי הזה פועל, כלומר איך בת’כלס מתרגמים את מודל שיווק השותפים לכסף בחשבון הבנק שלכם!

בשביל להבין את המהות הכי בסיסית של מודל שיווק השותפים, נביא דוגמה קטנה ואז תבינו על מה מדובר.
נכון שכאשר אתם מגיעים לקופה בחנות בגדים, דבר ראשון נשאלת השאלה “מישהו עזר לכם”?
רוב הסיכויים שאתם בדרךך כלל לא שמים לב וגם אתם לא מבינים בכלל למה זה מעניין מישהו מי המוכר שעזר לכם, אבל השאלה הזאת נשאלת מסיבה אחת מאוד ברורה.
המוכר שעזר לכם מקבל עמלה על כל מכירה בחנות שהגיע דרכו.
כלומר עבור כל לקוח שהוא עזר לו לבחור מוצר, הוא בעצם מקבל מבעל החנות “עמלה”, סכום נוסף של כסף רק בגלל שהוא “המליץ” ללקוח על מוצר מסויים ו”עזר” לו לבצע רכישה.

זה בגדול יישום של מודל שיווק השותפים בעולם הפיזי, כעת נבין איך זה בא לידי ביטוי בעולם הדיגיטלי.
הרעיון הוא מאוד פשוט.

כמעט לכל חברה שמוכרת היום מוצר או שירות יש אתר אינטרנט.
האינטרס של כל חברה שמוכרת מוצר או שירות מסויים באינטרנט היא להגיע לכמה שיותר אנשים, לשווק את המוצרים שלהם ולייצר כמה שיותר מכירות בלי לשלם הון תועפות כל פירסום ממומן.

 

לכן, כמעט לכל חברה שמוכרת שירות או מוצר באינטרנט יש דבר כזה שנקרא “תוכנית שותפים” או Affiliate program.
הקונספט שמוביל אותם הוא , במקום לבזבז כסף על פירסומות ולהביא לקוחות שיקנו את המוצרים שלי, אני אתן אפשרות לכל מי שרוצה להיות שותף ברווחים שלי ועל כל מכירה שהוא יביא הוא יקבל “עמלה”.

בצורה הזאת השיווק הוא הרבה יותר יעיל כי החברה שמוכרת את המוצר משלמת למשווק השותף “AFFILIATE” , חלק מסויים מהרווחים, רק לאחר שלקוח הקצה שילם על המוצר או השירות.

בפועל, כל מה שאתם צריכים לעשות על מנת להרוויח כסף משיווק שותפים הוא “להמליץ” על מוצר או שירות מסויים, ואתם מרוויחים עמלה על כל לקוח שהגיע דרככם, ישנם מודלים שונים של שיווק שותפים , חלק מהחברות ישלמו לכם עמלה רק פר מכירה וחלק מהחברות ישלמו לכם עמלה פר ליד, כלומר אתם יכולים להרוויח כסף רק מזה שגולש נכנס והשאיר פרטים, העמלות משתנות בין מוצרים או שירותים שונים.
עמלת שותפים יכולה להתחיל מכמה שקלים לליד ומגיעה גם לאלפי שקלים עבור מכירה, הכל תלוי בסוג המוצר או השירות שאתם תבחרו לשווק.

שיווק שותפים – איך זה עובד?
בסעיף הקודם הסברנו את המודל התאורטי של שיווק שותפים, כעת נסביר כיצד זה בעצם עובד בפועל ואיך ת’כלס עושים מזה כסף.

שלב 1 – בחירת נישה!

קודם כל לפני שמתחילים בשיווק שותפים, צריך לבחור נישה.
נישה זה בעצם תחום עניין מאוד ספציפי , ככל שהנישה שתבחר תהיה יותר מצומצמת ומדוייקת , ככה אנחנו נוכל לייצר תנועה יותר מטורגטת של גולשים לעבר ההצעות השיווקיות שלנו.

ככל שהנישה תהיה יותר ספציפית ומדוייקת, כך נוכל לקדם את הנכסים הדיגיטליים שלנו ( נסביר בהמשך מה זה נכס דיגיטלי) בהתאם למילות מפתח ספציפיו במנוע החיפוש של גוגל.

ככל שהנישה שלנו תהיה יותר מבוקשת ורווחית , ככה אנחנו נוכל להרוויח יותר כסף.
ככל שאנחנו נהיה יותר בקיאים בנישה שלנו, כך נוכל לייצר יותר תוכן מעניין בנישה שלנו ולגרום לגולשים לקנות מוצרים דווקא דרך ההמלצות שלנו.

בואו נבין רגע מה זה נישה.
ביגוד ואופנה – זה לא נישה!
בגדי ים לנשים מלאות – זאת נישה!
ג’אדג’טים – זה לא נישה!
רחפנים – זה נישה!

כלומר, נישה זה תחום מאוד ספציפי ומצומצם של שירותים או מוצרים.

אז בשלב הראשון עלינו לבחור את הנישה של המוצרים שבהם אנחנו מעוניינים להתעסק ואת המוצרים שאנחנו מעוניינים לשווק.
בקורס שלנו תקבלו כלים שיאפשרו לכם למצוא את הנישות הרווחיות ביותר שיאפשרו לכם למקסם את הרווחים שלכם באמצעות שיווק שותפים.
כולל צ’קליסט מלא לבחירת הנישה הרווחית ביותר. 

שלב 2 – בחירת מוצרים

לאחר שנבחר נישה, עלינו להחליט איזה סוג מוצרים אנחנו מעוניינים לשווק באמצעות שיווק שותפים, לדוגמה אם הנישה שלנו היא רחפנים , עלינו לבדוק איזה מוצרים קיימים בשוק ואיזה סוג רחפנים אנחנו מעוניינים לשווק.

שלב 3  – הרשמה לתוכנית שיווק שותפים

כפי שכבר ציינו , לכל חברה כמעט יש היום תוכנית שותפים והיא מאפשרת לאנשים בעלי נכסים דיגיטליים וידע בשיווק באינטרנט להצטרף כמעיין “סוכני מכירות” שישווקו את המוצרים שלהם והם ישלמו בתמורה עמלה על כל ליד או מכירה שתגיע דרך המלצה של “סוכני המכירות” – Affiliates.

בין החברות המובילות בעולם שמציעות תוכניות שיווק שותפים תוכלו למצא את עליאספרס, אמזון, איביי, הולטס קומביינד, בוקינג, וויקס, KSP , גרופון , וואלהשופס ועוד….

כך שבשורה התחתונה, אתם יכולים להיות משווקים של איזה מוצר שתרצו, להמליץ על מוצרים או שירותים שונים ולהתחיל להרוויח מזה כסף.
בשיווק שותפים אתם בעצם הופכים להיות “סוכני מכירות” של החברות הגדולות ביותר בעולם כמו אמזון או וויקס והם ישלמו לכם כסף כל חודש לחשבון הבנק רק על זה שתמליצו עליהם.

נשמע חלום נכון?

אבל זה לא בדיוק כך.

על מנת להתקבל לתוכניות השותפים האלו אתם צריכים שיהיה לכם נכס דיגיטלי שבו בעצם תוכלו לבנות פלטפורמה שדרכה תוכלו לשווק את המוצר או השירות שבחרתם ואתם צריכים לעמוד בקריטריונים מסויימים על מנת שיאשרו אתכם.

במאמר שלנו אנחנו נכין אתכם כך שיקבלו אתכם לכל תוכנית שיווק שותפים ורק יתחננו שתצטרפו אליהם על מנת למכור את המוצרים שלהם.
כמו כן, באמצעות תוכנות אוטומטיות לשיווק שותפים אתם תוכלו להקים נכסים דיגיטליים בקליק על מנת לשווק כל מוצר בכל נישה שתבחרו.

שלב 4 – הקמת נכס דיגיטלי

אמנם בסדר הכרונולוגי בחרנו לשים את שלב ההרשמה לתוכנית שיווק שותפים לפני הקמת נכס דיגיטלי, אבל כפי שכבר ציינו קודם, על מנת להצטרף לתוכנית שיווק שותפים אתם חייבים שיהיה לכם נכס דיגיטלי שבאמצעותו תוכלו לשווק את ההצעות השיווקיות שלכם ולהרוויח עמלות.

נכס דיגיטלי הוא בעצם כל דבר באינטרנט שמאפשר להביא תנועה של קהל יעד לעבר ההצעות השיווקיות שלכם ומאפשר לכם להרוויח כסף.

נכס דיגיטלי יכול להיות ערוץ וואטסאפ , קבוצת פייסבוק, דף אינסטגם וכו’… אבל בסופו של דבר הנכס הדיגיטלי המניב ביותר שייצר לכם הכנסה פסיבית לאורך שנים זה אתר אינטרנט לשיווק שותפים.

באמצעות כלים טכנולוגיים מתקדמים שנדבר עליהם בהמשך המאמר , תוכלו להקים אתרי שיווק שותפים בכמה לחיצות על העכבר ולהתחיל לשווק מוצרים ושירותים שונים באמצעות שיווק שותפים.

באתר אינטרנט שלכם תוכלו לייצר תוכן שיביא תנועה ובצורה הזאת לחשוף גולשים להצעות השיווקיות שלכם.

ככל שתייצרו תנועה גבוהה יותר של קהל יעד מטורגט לעבר האתר שלכם ולהצעות השיוקיות שלכם , ככה תרוויחו יותר כסף.
בהמשך המאמר אתם תלמדו כיצד להביא תנועה של גולשים לעבר האתר באמצעות מנוע החיפוש של גוגל בלי להוציא כסף על פירסום.

שלב 5 – הטמעת קישורי שותפים בנכס הדיגיטלי

כעת נבין איך הכל בעצם עובד.
שיטת שיווק שותפים עובדת באמצעות לינקים יחודיים או קישור שותפים ( Affiliate Link) , לאחר שתתקבלו לתוכנית שיווק שותפים , אתם תקבלו לינק חכם וייחודי שבאמצעותו בעל המוצר יוכל לדעת כמה מכירות הגיעו ממכם ושלם לכם כסף בסוף החודש בהתאם לכמות המוצרים שנמכרו דרך הלינק שלכם.

את הלינקים האלה אתם בעצם תטמיעו בתוך האתר שלכם או בפוסטים שלכם או בכל צורת שיווק שתאפשר לכם להגיע לקהל יעד שמתעניין במוצר וככה אתם בעצם תרוויחו כסף.
הלינקים האלה יודעים “לשתול” קוד מסויים בדפדפן של הגולש ולאפשר למערכת השותפים לזהות בצורה מאוד מדוייקת כל מכירה או ליד שהגיע דרככם ולבצע חישוב כמה כסף מגיע לכם בסוף החודש.

מה היתרונות של שיווק שותפים?

בשיווק שותפים ישנם 3 צדדים , ובשורה התחתונה כולם מרוויחים!
לכן השיטה הזאת היא כל כך פופולארית וכמעט כל החברות הגדולות כבר הבינו שזאת צורת השיווק היעילה ביותר היום.
במקום לשרוף מיליונים על פרסומות בטלוויזיה ובכלי המדיה השונים, הם פשוט מגייסים עוד ועוד שותפים שהם בעצם “סוכני מכירות” שעושים עבורם את כל תהליך שיווק המוצרים בתמורה לעמלה עבור כל מכירה.

ישנם חברות רבות שהצליחו להתפרסם ולהגיע לשווי של מיליונים רק באמצעות שיווק בשיטת שיווק שותפים.

מהם הצדדים בשיטת שיווק השותפים?

המוכר (בעל המוצר או השירות)  – הוא בעצם בעל המוצר או השירות , הוא גובה את הכסף ונותן את השירות או מספק את המוצר ללקוח הסופי.
הוא מרוויח פרסום חינם על ידי המשווקים ותנועה לאתר שלו, והוא משלם כסף רק אחרי שכבר קיבל כסף מהלקוח ששילם לו.

המשווק ( Affiliate ) – זה בעצם אתם, שיווק שותפים הוא בעצם להפוך להיות “סוכן מכירות” או מתווך בין המוכר ללקוח, כל מה שאתם צריכים לעשות זה להמליץ על מוצר או שירות ללקוח הקצה ואם הוא ירכוש דרך הלינק שלכם אתם תרוויחו כסף, פשוט מאוד.
היתרון שאתם יכולים להרוויח כסף רק משיתוף לינקים בצורה העתק הדבק, לא צריך לדבר עם אף אחד ולא צריך למכור כלום לאף אחד וגם לא לגבות תשלומים או לתת שירות לקוחות או להפיק חשבוניות, הכל אוטומטי לחלוטין.

הקונה – הקונה מקבל ערך שעוזר לו לבחור את המוצר שמתאים לו, המחיר לא משתנה והוא ישלם אותו סכום אם הוא יקנה ישירות דרך הספק או דרך לינק המלצה שלכם.
לפעמים המשווק יכול גם לתת קופון הנחה לקונה וכך הקונה גם מרוויח מחיר זול יותר.
לדוגמא תוכנית השותפים של אתר גירבסט (אתר מכירות סיני) מציע למשווקים שלו קופונים אותם הם יכולים לחלק בכדי להגדיל את מספר המכירות שלהם ובצורה הזאת הם גייסו הרבה מאוד משווקים וייצרו הרבה מאוד תנועה לאתר שלהם וגם הקונה בסופו של דבר מרוויח מחיר זול יותר.

בשורה התחתונה, כמו שאתם רואים, שיוק שותפים היא שיטת שיווק מאוד יעילה שכל הצדדים מרוויחים ממנה, מצד אחד היא חוסכת הרבה מאוד כסף לבעל המוצר המוכר, היא מאפשרת למשווקים להרוויח הרבה מאוד כסף בצורה פסיבית ואוטומטית, ולקוח הקצה מקבל ערך שעוזר לו לבחור את המוצר שמתאים לו ולפעמים הוא מקבל אפילו הנחה דרך המשווק.

איך מצטרפים לתוכנית שיווק שותפים?

ישנם כמה דרכים להצטרף לתוכניות שיווק שותפים.
ברך כלל לחברות גדולות כמו עליאקספרס , איביי , אמזון ועוד יש תוכניות שותפים עם פלטפורמות ניהול שלהם, כל שעליכם לעשות זה להכנס דרך הקישור שנמצא בדרך כלל בתחתית האתר, למלא את הפרטים שלכם ולשלוח טופס בקשה, אחרי מספר ימים תקבלו הודעה האם הצטרפותכם אושרה או לא.
זכרו! על מנת להתקבל לתוכנית שיווק שותפים אתם צריכים להיות בעלים של נכס דיגיטלי שמייצר תנועה, אחרת לא יצרפו אתכם לתוכנית השותפים.

דרך נוספת היא להצטרף לרשת שותפים כמו Comission Junction או Admitad  או סקינדו ווויסל הישראליות , אלו בעצם פלטפורמות שמרכזות כל מיני הצעות שותפים שונות וניתן לשווק מוצרים ושירותים של חברות שונות תחת פלטפורמת ניהול אחת.

דרך נוספת  היא פשוט לפנות ישירות לבעל העסק שמוכר את המוצר או השירות ולסגור איתו תוכנית שותפים ביניכם, כלומר אתם תשווקו את המוצר או השירות שלו תמורת עמלה.

איך משווקים תוכנית שותפים והופכים את זה לכסף?

שם המשחק זה תנועת גולשים וחוק המספרים הגדולים.
ככל שתצליחו להביא תנועה גבוהה יותר של קהל יעד מטורגט לעבר ההצעות השיווקיות שלכם, ככה אתם תצליחו למכור יותר מוצרים ותרוויחו יותר כסף.

ניתן לשווק את תוכנית השותפים שלכם בכל מיני צורות , בואו נביא כמה דוגמאות:

1. שיווק שותפים אתר אינטרנט משלכם – זאת כמובן האופציה הטובה והמקצועית ביותר שתאפשר לכם להקים נכסים דיגיטלים מניבים שיאפשרו לכם לייצר הכנסה פסיבית יציבה לאורך שנים, ממש כמו פנסיה או קופת גמל.

  1. שיווק שותפים בבלוג – ניתן לפתוח בלוג בפלטפורומות כמו “סלונה” או אתרים אחרים שמאפשרים לפתוח בלוג ולהכניס שם תוכן ולשלב בפנים את הלינקים שלכם וכך להרוויח כסף.
  1. שיווק שותפים בפורומים – בגדול לפורומים יש פחות תנועה מאז עידן הפייסבוק , אבל גוגל עדיין אוהב מאוד את הפרומים המקצועיים כמו FXP או תפוז ולרוב הם נמצאים במקומות גבוהים בתוצאות החיפוש ולכן ניתן לשתול שם לינקים בצורה מתוחכמץת ולהרוויח כסף.
  1. שיווק שותפים בערוץ יוטיוב – יוטיוב היא פלטפורמה שמאפשרת לכל אחד לייצר סרטונים ולפרסם אותם חינם לקהל יעד של מיליוני בני אדם, ככל שתצליחו לייצר תוכן איכותי יותר ותגיעו ליותר אנשים תוכלו להרוויח יותר כסף באמצעות שיוק שותפים ביוטיוב 
  1. שיווק שותפים בקבוצת פייסבוק – פייסבוק היא הרשת החברתית הפופולרית ביותר בעולם עם מילארדי משתמשים, באמצעות קבוצת פייסבוק תוכלו לבנות קהילה סביב קהל יעד מטורגט של לקוחות ולפרסם להם מוצרים ושירותים שונים
  1. שיווק ממומן – בניגוד ל 5 הדוגמאות הקודמות שמאפשרות להרוויח כסף ללא השקעה, בשיווק ממומן תצטרכו להשקיע כסף , אבל מי שילמד איך לשווק בצורה נכונה יוכל להפוך השקעה של כל שקל ל 5 שקל ואפילו ל 10 שקל!

שיווק שותפים – האם אפשר ללמוד לבד?

בעידן שבו אנחנו חיים אנחנו מוצפים במידע מכל כיוון על כל נושא אפשרי.
אפשר לעשות חיפוש בגוגל ולמצוא מלא תכנים בנושא שיווק שותפים, אבל סביר להניח שרוב התוכן שתמצאו יהיה מיושן ולא עדכני ורק יגרום לכם לבלבול ובזבוז זמן.

אפשר תמיד לבנות נכסים דיגיטליים לבד, אבל מי שמרוויח הכי הרבה כסף משיווק שותפים הם אלו שמשתמשים בכלים טכנולוגיים שלא משאירים שום סיכוי למשווקים הרגילים.
בעזרת הכלים האלה הם יכולים להקים במהירות נכסים דיגיטלים רבים, הם משיגים הצעות שניתן להרוויח מהם הכנסות פאסיביות ואקטיביות עם עמלות מאוד שמנות שמאפשרות להם להרוויח אפילו 100 אחוז עמלה!

הכלים שאנחנו מדברים עליהם הם כלים שאף אחד לא יספר לכם עליהם והם שמורים אך ורק למקצוענים שמייצרים הכנסות של אלפי שקלים בחודש בשיווק שותפים.
לכן מי שלומד לבד שיווק שותפים יצטרך לעבור דרך ארוכה מאוד בכדי להתחיל לייצר הכנסות משיווק שותפים, בהמשך המדריך נבדוק איך גם אתם יכולים לקבל גישה לכלים טכנולוגיים שיצרו עבורכם קיצור דרך ויספקו לכם יתרון לא הוגן על כל המשווקים האחרים ברחבי הרשת כף שתוכלו למקסם את הרווחים שלכם בשיווק שותפים.

איך מרוויחים הכי הרבה כסף בשיווק שותפים?

כמו שראינו ישנן הרבה סוגים של תוכניות של שיווק שותפים, יש אינסוף מוצרים שאפשר לשווק באלפי נישות שונות.
אבל מהי בעצם הנוסחה שמאפשרת להפוך את מודל שיווק השותפים למכונה שמייצרת כסף בצורה אוטומטית ואיך הופכים את האתר שיווק שותפים שלנו למכרה זהב?

בתוכנית שלנו אנחנו נותנים ללקוחות שלנו כלים לא הוגנים שמאפשרים להם להקים אתרי שיווק שותפים בכמה קליקים על העכבר.
בנוסף אנחנו מלמדים את כל מיני דרכים ושיטות להזרים כמות אינסופית של גולשים מטורגטים לעבר ההצעות השיווקיות שלהם על מנת להרוויח כמה שיותר כסף בשיווק שותפים.

כמו כן, אנחנו מלמדים איך להשתמש בשיטות שונות על מנת להפוך כל השקעה של שקל בפירסום ושיווק ממומן בפלטפורמות כמו פייסבוק גוגל ואוטטבריין לרווחים של 10 שקל!

באמצעות הקמת נכסים דיגיטלים במערכת שלנו דיגיטל בלוקס שמאפשרת להקים נכסים דיגיטליים בקליק  גם אתם תוכלו להשתמש בצורה לא הוגנת במודל שיווק השותפים על מנת לייצר לעצמכם נכסים דיגיטליים מניבים שיאפשרו לכם להתפרנס מהבית בלי למכור כלום ובלי לדבר עם אף אחד.

אנחנו מלמדים איך לייצר תנועה בלתי פוסקת לנכסים הדיגיטליים שלכם ממנועי חיפוש כמו גוגל, ברגע שלנכס הדיגיטלי שלכם תהיה תנועה של גולשים כל חודש אתם תרוויחו כל חודש כסף בצורה פסיבית לחלוטין שיופקד בחשבון הבנק שלכם.

אם גם אתם רוצים ליצור לעצמכם עתיד כלכלי בטוח וחסין נגד משברים כמו אסונות טבע, מגיפות קורונה או משברים כלכליים, תלחצו עכשיו על הלינק ונציג שלנו יצור אתכם קשר ויסביר לכם את כל הפרטים על התוכניות שלנו שיאפשרו לכם להקים נכסים דיגיטליים מניבים בקליק ולנצל את מודל שיווק השותפים בשביל לייצר הכנסה נוספת מהבית או להקים עסק בקליק שיאפשר לכם להרוויח כל חודש אפילו 2 משכורות בלי לצאת מהבית.

 

לתגובה

נוצר באמצעות מערכת הקורסים של
 
סקולילנד
התחל צ'אט עם נציג
לחצו לקביעת שיחת טלפון עם יועץ לימודים
ברוכים הבאים לtodoit!
הנציגים שלנו זמינים לשיחה ונשמח לסייע לך בכל שאלה...